vrijdag 22 oktober 2010

De eerste echte dag zit er op!

Vandaag was het de eerste echte dag van Circo Circolo. Het blijft iedere keer toch weer spannend of alles goed gaat. Vandaag kwam ook Omroep Dommelland opnames maken, ze hebben gevraagd of ik hiervoor de gastheer wilde zijn en alhoewel ik geen ervaring heb, leek het me leuk eens te proberen. Het resultaat is morgen te vinden op youtube en ik zal hier ook een link plaatsen. Voor de rest gebeurt er hier op het terrein ontzettend veel, dit is ook te volgen op twitter en op facebook! Voeg me dus vooral toe!

Zo heeft de artistiek directeur van ons festival, Wim Claessen, vanavond een lintje gekregen van wat Fransozen. Schijnt best bijzonder te zijn, Bob Dylan en George Clooney (wie dat ook moge zijn) hebben er ook één. André Rieu trouwens ook, die ken ik wel hoor!

Daarnaast hebben de snoepmeiden in Eindhoven een geel kanariepietje gevonden, dit arme beestje kwam aangevlogen en is niet meer bij hen weggegaan. Ik heb het beestje eens bekeken, maar 't is geen buitenvogel, dat zie ik zo. De rechtmatige eigenaar kan zich melden bij de infobalie.

U leest het wel, drukke dagen het op het landgoed.

Ik duik onder de wol, morgen de tweede dag van dit fantastische festival!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten