dinsdag 12 oktober 2010

Donkere dagen...

De donkere dagen zijn in de aantocht, maar dat betekend natuurlijk niet dat het ook donkere dagen moeten zijn! Ik, Eduard Velder, ben gevraagd door de organisatie van Circo Circolo om dit weblog bij te houden met mijn dagelijkse beslommeringen voor rondom en tijdens het circustheater festival Circo Circolo. Ik zal gaan vertellen over wat er verandert voor een persoon als ik, die normaal de rust van de natuur en de dieren in de gaten houdt.
De komende weken zal er wel degelijk verandering komen in mijn dagelijkse bezigheden als boswachter. Er zullen tenten opgebouwd, er zal gewerkt, gepraat, gelachen, geroddeld en genoten worden op 'mijn' landgoed in Boxtel. Er zal genoeg te zien zijn, want dit festival pakt het groots aan, ze zullen hier maar liefst 10 dagen vertoeven. Een keer in de 2 jaar strijken ze neer in Boxtel, om vertier en vrolijkheid te brengen.
Mijn visie op dit festival zal ik via dit weblog proberen te verduidelijken. Een man van lange stof ben ik niet. Daarom zal ik zo nu en dan ook foto's en filmpjes posten van de prachtige natuur hier in Boxtel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten