dinsdag 26 oktober 2010

Een fenomenaal verschijnsel!

Groot nieuws!
Zoals de deskundigen al voorspelt hebben, is de Amanita Circolo zich razendsnel aan het verspreiden. Een fenomenaal verschijnsel! Gisteren heb ik de kijkers via het Circo Circolo Journaal gevraagd om foto’s te maken als ze deze bijzondere paddenstoel ergens anders ook tegenkomen. Iedereen die me een reactie heeft gestuurd: hartelijk dank!

Hieronder wat foto’s die gekregen heb via de mail, deze wil ik graag delen.
Blijf vooral foto’s sturen naar als jullie ze nog elders tegenkomen, velder@circocircolo.nl 

Den Haag

Rotterdam


Toen we gisteravond hoorden dat de aangetroffen paddenstoelen niet schadelijk zijn en dat Circo Circolo dus gewoon door kan gaan, was dat wel reden voor een klein feestje. Vandaag ging dat feestje gewoon door met de allermooiste voorstellingen. Zo heb ik onder andere de spectaculaire show van Galapiat bekeken. Wat een lef hebben die mensen zeg! De messen en dartpijltje vliegen je om de oren, terwijl de overige leden van dit gezelschap tot aan het plafon van de tent omhoog klimmen. Morgen is de laatste voorstelling voor liefhebbers, maar ik moet jullie wel waarschuwen: het is niet geschikt voor angsthazen!

Vandaag heb ik ook de eer gehad om Matthijs Bosman te mogen interviewen voor het Circo Circolo Journaal. Deze man is eigenlijk beeldend kunstenaar, maar heeft speciaal voor Circo Circolo een show in elkaar gezet. Hij heeft zich hierbij laten inspireren door het landgoed. Dit vond ik zo leuk om te horen! Het doet me altijd veel deugd om te zien dat niet alleen ikzelf, maar ook andere mensen inspiratie uit mijn landgoed halen.

Overigens is hij niet de enige die zijn voorstelling speciaal heeft afgesteld op de locatie. Ook de dames en heren van de circusschool in Tilburg, de Acapa, hebben een voorstelling gemaakt speciaal voor landgoed Velder. Expeditie Negensprong heet het, en tijdens deze expeditie blijf je niet op een bankje zitten kijken maar loop je een mooie wandeling door mijn bos. Daar ben ik als boswachter natuurlijk ontzettend trots op!

Het Circo Circolo Journaal van vandaag komt morgen online, dus jullie moeten nog even geduld hebben. Mochten jullie niet kunnen wachten, bekijk dan de voorgaande afleveringen nog eens.
Circo Circolo Journaal YouTube 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten