woensdag 20 oktober 2010

Wat een geluk!

Wat een geluk; de dagen zijn mooi en het opbouwen van het festivalterrein gaat voorspoedig. Dat maakt het werk en de sfeer een stuk beter! 
In het weekend gaat het werk gewoon door en in één dag is de hele Briantelli foyer opgezet! Poeh wat een werk was dat!
 

Er zijn een hoop mooie momenten vastgelegd, niet alleen door mij maar ook door een aantal journalisten die mij een dagje wilden volgen. 
Het filmpje dat ze hebben gemaakt, ach dat ben ik he, ze volgen mij door mijn bos. Ik ben trots op mijn bos en mensen mogen dat zien. Ik ben geraakt door het enthousiasme en de gedrevenheid waarmee deze mensen de filmpjes hebben gemaakt.

Het is een genot om nog tussen de bedrijven door toch nog eventjes de rust te pakken, door 's avonds de laatste ronde te doen met Rover. Langs de kamperende mensen te wandelen die gezellig met elkaar binnen zitten en met kaarslicht zitten te kaarten.


Zo zie je maar weer... Het circus gaat weer terug naar de natuur. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten