zondag 24 oktober 2010

Uitblinkers!

Het leven bestaat niet alleen maar uit werken!
Naast al mijn werkzaamheden tijdens het festival, bestaande uit voorstellingen aankondigen vanuit de piste
en het presenteren van het Circo Circolo Journaal (zie foto) had ik eindelijk een uurtje de tijd om zelf naar een voorstelling te gaan!



De Boost-tent presenteerde de voorstelling op het beschikbare tijdstip, namelijk Uitblinkers! Net toen de opnamens waren afgelopen ging deze van start, perfect dus!

Ik zal niet helemaal in detail treden anders is het niet leuk om naartoe te gaan, maar ik vatte het op als een cultuurclash geïnspireerd op de jaren '60. De ouderwets denkende ouders die hun losbandige kinderen wanhopig in gareel probeerde te houden. Juist door de regeltjes schuiven ze hun kinderen linea recta de andere kant op, en rebelleren de kinderen tegen hun ouders.

Het deed me denken aan de tijden die ik zelf heb meegemaakt. Het is een bepaalde periode, waar ook een bepaalde muziek bij hoort. Jefferson Airplane, White Rabbit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten